- Etusivu
- Palvelut ja edut
- Ura- ja työnhakupalvelut
- Tradenomien työpaikat
- Avoimet työpaikat
- Payroll & HR Specialist – Public Sector
Payroll & HR Specialist – Public Sector
Haku voimassa: 27.4.2025
Sijainti: Koko Suomi
Oletko julkishallinnon palkanlaskennan asiantuntija ja Personec F -järjestelmän osaaja, joka ymmärtää palkanlaskennan prosessien ja järjestelmien muodostaman kokonaisuuden? Haluatko hypätä kasvavan liiketoiminta-alueen matkaan ja antaa meille arvokkaan näkemyksesi sen kehittämiseen? Ovatko laadukas johtaminen ja yhteisön tuki sinulle tärkeitä arvoja?
Jos vastasit kyllä, saatat olla etsimämme Payroll & HR Specialist Public Sector vahvistamaan osaamistamme Personec F -järjestelmän parissa. Tiimiläiset ovat pääsääntöisesti Helsingissä ja Lappeenrannassa, mutta monipaikkaisuuden ja sujuvan hybridityön ansiosta voit liittyä osaksi minkä tahansa toimipisteemme työyhteisöä. Etä- ja lähityön suhteen sovimme joustavasti tiimeissä.
Tässä roolissa sinulla on vahva tekninen fokus, ja työskentelet Personec F -järjestelmän käyttöönottoprojektissa yhteistyössä Azetsin palkanlaskennan ja palkkajärjestelmien asiantuntijoiden sekä toimittajan kanssa. Omaksut ja kehität järjestelmän osalta parhaita käytäntöjä sekä jalkautat niitä käyttöön. Ylläpitääksesi ymmärrystäsi järjestelmästä tuotat myös itse palkkapalvelua asiakkaille. Lisäksi osallistut asiakkaiden prosessien kehittämiseen sekä tuet ja neuvot heitä koko työsuhteen elinkaaren palkka-asioissa. Osaamisesi kehittyessä myös roolisi käyttöönottoprojekteissa ja järjestelmän syväasiantuntijana voi kasvaa.
Profiilisi
Olet palkanlaskennan ja Personec F -järjestelmän osaaja ja tunnet hyvinvointialueiden ympäristön, työehtosopimukset ja ominaispiirteet. Olet ehkä päässyt kurkistamaan järjestelmän pellin alle pääkäyttäjänä tai käyttöönottoprojekteissa. Tärkeintä on kuitenkin käyttökokemus Personec F:stä, ymmärrys sen lainalaisuuksista sekä kiinnostus syventyä järjestelmäpuoleen entisestään.
Tehtävässä onnistumisen edellytykset ovat
- vähintään 3 vuoden kokemus julkishallinnon palkanlaskennan tehtävistä
- erinomainen tekninen ymmärrys Personec F -järjestelmästä
- erinomainen tuntemus julkishallinnon työehtosopimuksista (KVTES, HYVTES, LS)
- vahva ymmärrys palkkaprosessin elinkaaresta ja eri järjestelmien muodostamasta kokonaisuudesta
- kiinnostus järjestelmien teknistä puolta kohtaan sekä into syventyä aiheeseen
- utelias ja rohkea asenne uuden oppimiseen
- soveltuva korkeakoulutustausta (esimerkiksi liiketalouden tradenomi)
- sujuva suomen ja hyvä englannin kielen taito.
Miksi juuri meille?
Tämä tehtävä on ainutlaatuinen mahdollisuus päästä hyppäämään kasvavan liiketoiminta-alueen matkaan. Modernissa ympäristössämme arkesi on sujuvaa, ja hyödynnämme automaatiota ja robotiikkaa aina mahdollisuuksien mukaan. Lisäksi panostamme erityisesti ensiluokkaiseen johtamiseen. Tehtävässä olet kokeneen tiiminvetäjän hyvissä käsissä, ja tietysti saat myös tiimisi ja koko Azetsin asiantuntijayhteisön tuen taaksesi - meillä et jää yksin. Tehtävä on hieno mahdollisuus myös kehittämis- ja kehittymisintoiselle, ja pääset hyödyntämään vahvuuksiasi sekä tekemään varmasti myös uusia aluevaltauksia!
Azetsilla olet liiketoimintamme sydän
Meillä pääset osaksi kansainvälistä ja kasvavaa organisaatiota, jossa jokaisen yksilöllinen panos ja näkemys on tärkeässä osassa yhteistä tarinaamme. Luotamme työntekijöidemme asiantuntijuuteen, ja meillä pääsee keskittymään laadukkaan palvelun tuottamiseen alan parhailla työkaluilla - alan parhaiden kollegoiden tukemana. Etsimme jatkuvasti parhaita tapoja kehittää niin asiakaskokemusta kuin työntekijöidemme arkea.
Monipuolisten tehtävien ja osaavan asiantuntijayhteisön lisäksi ammatillista kehittymistä tukevat esimerkiksi kattava koulutustarjonta, työnkiertomahdollisuus ja ison talon mahdollistamat urapolut. Ihmisen kokoinen arki, joustavat työajat ja hybridimallilla työskentely tukevat henkilöstömme hyvinvointia ja arjen tasapainoa.
Kiinnostuitko?
Mahtavaa! Kuulemme mielellämme lisää sinusta. Hakeminen on helppoa ja nopeaa - täytä vain yhteystietosi sekä lisää CV:si, hakemuskirjeesi ja alustava palkkatoiveesi. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana, joten haethan tehtävää mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään sunnuntaina 27.4.2025 - tai miksei jo tänään! Arvostamme yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta työyhteisössä, joten odotamme innolla hakijoita eri taustoista.
Jos jokin jäi askarruttamaan, tiiminvetäjä Tarja Kokkonen tai yksikönvetäjä Kirsi Ikonen antavat mielellään lisätietoja:
Tarja: sähköpostitse (tarja.kokkonen@azets.com) tai puhelimitse (0504756317) klo 11-12 välillä tiistaina 1.4., keskiviikkona 2.4. tai perjantaina 25.4.
Kirsi: sähköpostitse (kirsi.ikonen@azets.com) tai puhelimitse (0404118118) tiistaina 8.4. klo 11-12 välillä.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 8 000 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.