- Etusivu
- Palvelut ja edut
- Ura- ja työnhakupalvelut
- Tradenomien työpaikat
- Avoimet työpaikat
- Development Manager
Development Manager
Haku voimassa: 15.5.2025
Sijainti: Helsinki
Innostutko toiminnan ja osaamisen kehittämisestä, yhteisistä toimintamalleista, prosesseista, ongelmanratkaisusta ja yhdessä tekemisestä? Oletko taitava laittamaan asioita järjestykseen ja fasilitoimaan kehitysryhmien työskentelyä?
Accounting & Payroll & HR –liiketoiminnassa toiminnan kehittäminen on sydämen asia. Etsimme joukkoomme osaavaa ja innostunutta
Development Manageria
mukaan työskentelemään verkostomaisesti osana kehitysyksikköämme, aktiivisessa yhteistyössä liiketoiminnan kanssa.
Tehtävässä
- Fasilitoit liiketoimintayksikkömme kehitysryhmien työskentelyä varmistaen, että tehtävät edistyvät suunnitelmien mukaisesti ja raportoit työn edistymisestä.
- Kehität ja toteutat talouden ja palkanlaskennan prosesseja ja talouden asiantuntijoidemme osaamisen kehittymistä yhdessä kehitysryhmiemme kanssa.
- Seuraat aktiivisesti alan uudistuksia ja kehitysaskelia ja jaat oppimaasi verkostossasi.
- Edustat Accounting & Payroll & HR:ää liiketoimintarajat ylittävissä tehtävissä ja kehität yhteistyötämme talon sisäisten sidosryhmien kanssa.
- Olet mukana työn laadun ja compliance -asioiden kehittämisessä (ml. AML, GDPR, vaaralliset työyhdistelmät).
Profiilisi
Tuot mukanasi kokemuksesi tehtäväkokonaisuuksien tai projektien koordinoinnista tai kehitysasioiden parissa työskentelystä. Edistät yhteistyötä aktiivisesti ja konsultoivalla otteella, tartut toimeen ja innostut uusista asioista. Viihdyt tiimityössä, ja erinomaiset viestintä- ja vuorovaikutustaitosi edistävät rakentavaa yhteistyötä. Hyvät priorisointi- ja organisointitaitosi auttavat luovimaan sujuvasti muuttuvissa tilanteissa.
Tehtävässä onnistumisen edellytykset
- Innostut ja innostat ihmisiä ympärilläsi kehittämään toimintaa.
- Ymmärrät prosesseja, järjestelmien toimintalogiikkaa sekä laadun ja asiakaskokemuksen kehittämisen merkityksen.
- Tunnistat kehityskohteita, hyödynnät ongelmaratkaisukykyäsi ja pystyt tekemään päätöksiä.
Miksi juuri meille?
Tarjoamme mahdollisuuden hypätä kasvavan liiketoiminta-alueen matkaan. Kehitysyksikkömme tarjoaa näköalapaikan yksikköön, jossa kehitetään automaatiota, prosesseja ja tekoälyn hyödyntämistä. Pääset vaikuttamaan kehityskohteisiin, prosesseihin ja työn tekemisen tapaan. Modernissa ympäristössämme arkesi on sujuvaa, ja hyödynnämme automaatiota ja robotiikkaa aina mahdollisuuksien mukaan. Lisäksi panostamme erityisesti ensiluokkaiseen johtamiseen. Tehtävässä olet kokeneen tiiminvetäjän hyvissä käsissä, ja tietysti saat myös tiimisi ja koko Azetsin asiantuntijayhteisön tuen taaksesi – meillä et jää yksin. Tehtävä on hieno mahdollisuus kehittämis- ja kehittymisintoiselle - pääset hyödyntämään vahvuuksiasi sekä tekemään varmasti myös uusia aluevaltauksia!
Azetsilla olet liiketoimintamme sydän
Meillä pääset osaksi kansainvälistä ja kasvavaa organisaatiota, jossa jokaisen yksilöllinen panos ja näkemys on tärkeässä osassa yhteistä tarinaamme. Luotamme työntekijöidemme asiantuntijuuteen, ja meillä pääsee keskittymään laadukkaan palvelun tuottamiseen alan parhailla työkaluilla – alan parhaiden kollegoiden tukemana. Etsimme jatkuvasti parhaita tapoja kehittää niin asiakaskokemusta kuin työntekijöidemme arkea.
Monipuolisten tehtävien ja osaavan asiantuntijayhteisön lisäksi ammatillista kehittymistä tukevat esimerkiksi kattava koulutustarjonta, työnkiertomahdollisuus ja ison talon mahdollistamat urapolut. Ihmisen kokoinen arki, joustavat työajat ja hybridimallilla työskentely tukevat henkilöstömme hyvinvointia ja arjen tasapainoa.
Kiinnostuitko?
Mahtavaa! Kuulemme mielellämme lisää sinusta. Hakeminen on helppoa ja nopeaa – täytä vain yhteystietosi sekä lisää CV:si, hakemuskirjeesi ja alustava palkkatoiveesi. Haethan tehtävää mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään torstaille 15.5.2025 – tai miksei jo tänään! Arvostamme yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta työyhteisössä, joten odotamme innolla hakijoita eri taustoista.
Jos jokin jäi askarruttamaan, Automation, quality & development -yksikön vetäjä Piritta Östling antaa mielellään lisätietoja (piritta.ostling@azets.com). Saat hänet kiinni myös puhelimitse numerosta +358 40 528 7710 ti 29.4. klo 12–13 ja ma 12.5. klo 11–12 välillä.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava kansainvälinen toimija, jolla on yli 9 000 työntekijää ja 190 toimipistettä kuudessa maassa. Olemassaolomme tarkoitus on parantaa työntekijöidemme, asiakkaidemme ja yhteiskuntamme työelämää – kestävästi ja vastuullisesti. Yli 100 000 asiakasta luottaa meihin liiketoimintansa tarpeissa, jotta he voivat keskittyä olennaiseen.